Головна » 2017 » Липень » 5 » Ігрові діагностичні методики
20:38
Ігрові діагностичні методики

Згідно з листом Міністерства освіти і науки України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 дошкільним навчальним закладам рекомендовано проводити моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі, електронний варіант якої передбачає введення в програму цифрових даних.

Для підвищення професійної компетентності педагогів в дошкільному навчальному закладі№15 (завідувач Леся Беспала) відбувся навчальний тренінг на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід».

Вихователь-методист закладу, Волинчук А. Б., презентувала методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини», схвалені для використання в ДНЗ комісією з дошкільної педагогіки і психології НМР МОН (лист ІМЗО від 22.06.2016 № 21/12-Г-404). Алла Богданівна активно залучила присутніх до практичного опанування авторськими ігровими діагностичними методиками моніторингового дослідження та експрес-діагностування «Чарівні перетворення», «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра поряд і разом» та продемонструвала інструментарій виявлення рівня сформованості у дітей ключових життєвих компетенцій перед вступом до школи.

Педагоги вчились опрацьовувати результати моніторингу за допомогою кваліметричної моделі; відпрацювали алгоритм роботи з електронним варіантом кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку старшого дошкільника.

Учасники навчального тренінгу відмітили ефективність та мобільність запропонованої методики моніторингу якості дошкільної освіти відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

 

.

 

 

 

Переглядів: 64 | Додав: dgerelce