В житті є речі, які ніколи не знецінюються, не тьмяніють, не забуваються. Це – Рідна Земля, Мамина Любов, Дитячий Садок. Дошкільний заклад «Джерельце» - це територія дитинства,  де зручно почувають себе діти.

            Навіть через багато-багато років вони  пам’ятатимуть і перші  казки, і прогулянки, і свята в садочку, і уроки Монтессорі, і смачну кухню, і чисте подвір’я.

Саме з цією метою позиціонуємо наш дошкільний заклад- як Школу сприяння здоров’ю, адже створення здоров'язбережувального простору дошкільника – одне з наших пріоритетних завдань.

            Необхідність пошуку педагогічних умов та шляхів для здорової успішної дитини, для того щоб вона почувалася в безпеці, й досягла вершин зумовили нас до створення  нормативного забезпечення.

             В моделі Школи сприяння здоров’я ми розкриваємо напрями роботи закладу складовими якої є:

- адміністративно-управлінська діяльність по створенню здоров’язбережувального простору дошкільників;

- діяльність медичної, методичної та психологічної служби ДНЗ в цьому напрямі;

- діяльність педагогічного колективу по створенню здоров’язбережувального простору дошкільника;

- співпраця ДНЗ з родинами та громадськістю .

                 Головні напрями роботи  Школи – забезпечення повноцінного розвитку дітей і дорослих, охорона і зміцнення їх фізичного, психічного і духовного здоров’я. Завданням школи є виховання у дітей свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності.

                Педагоги Школи сприяння здоров’ю у своїй діяльності керуються законодавчими актами та програмами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та впроваджують передовий досвід колег.

                Для повноцінного сучасного середовища «Школи сприяння здоров’ю» в закладі облаштована база фізкультурно-оздоровчого центру, складові якого представлені на екрані.

                Обладнання та інтер’єр спортивної зали використовується не тільки  в роботі з дітьми різних вікових категорій, а й для зміцнення та покращення фізичного стану працівників закладу та батьків вихованців. Багато нестандартного фізкультурного обладнання зроблено руками вихователів та батьків.  Використання такого  інвентаря дає  користь здоров'ю  учасникам освітньо-виховного процесу.

                 Інструктором з фізичної культури та медсестрою проводяться різноманітна фізкультурно-оздоровча робота, яка допомогла створити модель здорової дитини. Нетрадиційні форми (такі як аромотерапія, зорова гімнастика, музикотерапія, психогімнастика, аромаподушечки під час сну, полоскання горла настоями, відварами лікарських трав) використовуються для оздоровлення та відпочинку дітей.

             До вподоби їм також  смакувати фітонапої, про користь яких вони дізнаються із казкових оповідань, драматизацій тощо. В зимовий період, коли зростають випадки простудних захворювань і грипу, малята з задоволенням носять медальйони з часником. Для оздоровлення нервової системи використовуємо на заняттях та під час режимних процесів психогімнастику, оздоровчі хвилинки, сміхотерапію, хвилинки доброти. Традиційними у закладі стали курси вітамінотерапії і аромотерапії. Використання таких форм роботи  допомагає розв'язати проблеми зі здоров’ям дітей.

             Інструктор з фізичної культури проводить спеціальний моніторинг з плавання серед дошкільників. Це дає інформацію про реальні можливості дітей, рівень їхньої попередньої підготовки і результати роботи з вихованцями.

              Радість та насолоду від водних процедур діти отримують в плавальному басейні.  Вони  вміло користуються нарукавниками, кругами, жилетами. Під час плавання  малята оздоровлюються, у них піднімається настрій, зміна вправ позитивно впливає на серцево-судинну систему й опорно-руховий апарат, підвищується тонус нервової системи та формуються позитивні емоції.

                Оздоровчому процесу в  закладі сприяють старша  медсестра та медсестра басейну. Вони ведуть «Листок здоров’я» на кожну дитину, здійснюють моніторингове дослідження стану здоров'я дітей, аналізують результати оздоровлення, проводять корекційну та відновлювальну роботу, тощо

                 Дозвілля дітей нашого дошкільного закладу представлені різноманітними розвагами, святами, фестивалями, «Днями настрою», «Днями фізичної культури і здоров’я».  Щомісяця в дошкільному закладі проводяться Дні здоров’я: «Похід у країну Здоров’я», «Зустрічаймо золотаву Осінь», «Свято Нептуна» та ін.. В цьому навчальному році були проведені спортивні розваги: «Шукачі скарбів», «Пригоди малого білченяти», «З фізкультурою ми дружимо» тощо. Батьки разом з дітьми із захопленням виготовляють костюми, атрибути, вивчають нові ігри, привітання команд. Після участі в таких формах роботи в дітей на довго залишаються позитивні емоції, натхнення, бажання займатися спортом і не тільки в садочку, а й вдома.

               Систематично проводяться в закладі Малі олімпійські ігри. На одній  із них був присутній двократний параолімпійський чемпіон з футболу Трушев  Віталій.  Діти мали нагоду доторкнутися до олімпійського золота.

               Налагоджені відносини та ефективна співпраця нашого закладу з організаціями міста.

               Вихователі нашого закладу співпрацюють також з викладачами Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка з викладачами кафедри логопедії та спеціальних методик. Вони діляться з нами новітніми розробками та матеріалами, які можуть бути використані в роботі з дітьми, а педагоги -  досвідом роботи та методикою, якою керуються в своїй роботі.

Корисною та цікавою є робота нашого колективу з працівниками пожежної служби. Ефективність цієї роботи підтверджується відсутністю дитячого і дорослого травматизму впродовж багатьох років.

Дошкільний заклад  продовжуватиме роботу щодо, вирішення завдань виховання здорового покоління, формування у них позитивної мотивації, життєвих компетенцій, навичок здорового способу життя.

           Проводиться робота по педагогізації батьківської громадськості через батьківські клуби, консультпункти, пропагується робота ДНЗ по створенню здоров’язбережувального простору через місцеву пресу, сайт закладу.