"Збереження навколишнього середовища" ( 18.05-22.05 Середня А)


Дата: 4.05.2020-8.05.2020 Тема тижня: “Збереження навколишнього середовища”


27.04.2020 по 30.04.2020 Тема тижня: «Здорове харчування»


20-24.04.2020

Тема тижня: Здорове харчування


16-17.04.2020

Тема дня: Писанки


13-17.04.2020

Тема тижня: «Незвичайний скоро день – Великдень»


06.04-10.042020

Тема тижня: Вживання рослинної їжі


30.03-03.04.2020

Вживання рослиної їжі

 

Тема тижня: ” Вживання рослинної їжі

Мета : розвивати увагу, мовлення, спостереження, уяву; виховувати інтерес до здорового харчування, пояснити чому овочі і фрукти є корисними для здоровя дітей; свідомо обирати серед продуктів овочі та фрукти.

 


20.03.2020

Додай відсутню частину до трикутника

Прагнете до нестандартного мислення вашої дитини? Це завдання має велику кількість відповідних переваг, адже сприяє одночасному залученню уваги, логіки, аналітичного мислення та сприйняття просторових характеристик предметів, а також передбачає місце для здогадки й осяяння. Дитині необхідно почергово для кожного трикутника у лівій частині завдання знайти відсутній фрагмент, який міститься серед різних форм праворуч, та з’єднати їх попарно лінією.

http://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3Dd996Z0vOJaqbAylwC3zrbdPFFxooQNFn_wQ6HeK4VrKXWauNCziz0pZ-1OT2H59mDNBaLvoPxANz1u8JKNxGHXV4uKmoKssYsyY0dJo%253AhWiRayG9w_65lDuE%26r%3D1584726631161&default_mode=view&lang=uk#start=0


19.03.2020

ПАМ'ЯТКИ ІЗ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Профілактики травматизму серед дітей дошкільного віку

І. Електробезпека 

Не залишати дітей з увімкненими електроприладами (праска, телевізор,настільна лампа, електрообігрівач, магнітофон, комп'ютер тощо).

Не дозволяти дітям вмикати та вимикати електроприлади.

На розетки поставити заглушки.

Не вмикати в одну розетку більше ніж два електроприлади.

Не прикрашати новорічну ялинку одночасно електрогірляндами і «дощиком» із фольги: це може призвести до короткого замикання і пожежі.

ІІ. Безпека користування газовими приладами

Не залишати дітей наодинці з увімкненими газовими приладами.

Не дозволяти дітям торкатись до газових приладів, вмикати та вимикати їх.

Не обігрівати приміщення за допомогою газової плити: це може призвести до отруєння продуктами згоряння.

Найбільш чутливими до отрути є діти.

III. Пожежна безпека

Джерела вогню (сірники, запальнички та ін.) потрібно зберігати унедоступному для дітей місці.

Легкозаймисті речовини (спирт; рідини, що містять спирт; лаки; фарби; розчинники; бензин; олію та ін.) потрібно зберігати в недоступному для дітей місці. Під час відпочинку на природі не потрібно розпалювати і дозволяти це робити дітям.

Не дозволяти дітям користуватись відкритим вогнем.

За потреби спалювання сміття робити за відсутності дітей.

Не курити в присутності дітей і не залишати недопалки.

IV.Безпека в побуті

Лампи в електроприладах повинні бути повністю закриті плафонами.

Гострі, ріжучі, колючі і крихкі предмети повинні знаходитись, у недоступному для дітей місці.

Особливу увагу потрібно звернути на зберігання ліків. Лаки повинні зберігатися зачиненій шафі.

Іграшки не повинні бути небезпечними для дитини.

V. Безпека дорожнього руху

Виконуйте правила дорожнього руху.

Дозволяйте старшим дітям самостійно переходити дорогу за повної відсутності руху: автотранспорту або велосипедистів.

Пам'ятайте, отруйні гази машин — небезпечні для дітей.

http://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3Dhmir7mEVALLpLf8BI9LkTaJlzfAYhrYP_Ge9GodJ-l0jUbtb2anbSL9vaERiLBcbsstZ8K_NrP5LFSs7kzwyH0ChqIrPhtDTH1J955c%253AgUusEqoS6tcpAw0R%26r%3D1584623363797&default_mode=view&lang=uk#start=0


18/03/2020

Малюємо листочки-пташки, розвиваємо фантазію

Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності. Дитині пропонується розглянути листочки й перетворити їх на строкатих пташок. Потрібно домалювати та розмалювати необхідні деталі: очі, хвостик, дзьобик, пір’ячко, крильця. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься втілювати творчий задум у готовий виріб, пізнавати себе через художньо-творчу діяльність.

http://dnz15.ucoz.ua/jpg/dnav/44444.png