Професії ( 18.05-22.05 санаторна група)


12.05-15.05(санаторна група) Тема Професії


04-08.05.2020

Тема тижня: Професії


27.04.2020 по 30.04.2020 Тема тижня: «Наші помічники»


20-24.04.2020

Тема тижня: “Сам удома”


13-17.04.2020

Тема тижня: Великдень


06.04-10.04.2020

Тема тижня: “Моя Батьківщина - Україна”


30.03-03-04.2020

Тема тижня: “Мої права”


27.03.2020

/jpg/dnav/sanatorna-27.03.docx


25-27.03.2020

/jpg/dnav/25-27_sanatorna.docx

Це завдання - перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню дитина розвиває навички дрібної моторики та графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви популярних квітів та різноманітні кольори. У цьому завданні дитині пропонується розмалювати ромашку за кольоровим прикладом. Працюючи над завданням розмальовки, дитина набуватиме таких важливих навичок, як старанність, цілеспрямованість та самодисципліна.


20.03.2020

Дивовижний ліс. Малюємо дерева

Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності, формувати екологічну культуру. Дитині пропонується розмалювати малюнки, домалювати дерева, придумати та розмалювати візерунки на їхніх кронах. Також дитині потрібно поміркувати, яке значення дерев у природі та житті людини. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься втілювати творчий задум у готовий виріб, пізнавати себе через художньо-творчу діяльність.

ДИВОВИЖНИЙ ЛІС


18/03/2020

Розмальовка «Горобина»

Ця розмальовка ознайомить дитину з такою рослиною, як горобина. У завданні пропонується розмалювати китицю ягід горобини. На допомогу подається зразок малюнка в кольорі. Також сторінка містить цікавий факт про горобину: її плід порівнюють із маленьким яблуком. Текст можуть зачитати дитині батьки. Виконуючи завдання, дитина розширить кругозір, розвине природничу компетенцію, потренує навички малювання й дрібну моторику.

http://dnz15.ucoz.ua/jpg/dnav/gorobina.png


17.03.2020

Тренуємо логіку: «Житла тварин»

Це завдання призначене для дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.

http://dnz15.ucoz.ua/jpg/dnav/matching-animal_ukr_ua_i.png

https://naurok.com.ua/post/palchikova-gimnastika-veseli-p-yatihvilinki-dlya-molodsho-shkoli

http://yunews.com.ua/dityachi-igri-onlajn/rozvivayuchi-igri-dlya-ditej-5-rokiv/15030-gra-abetka-dlya-ditej-5-rokiv.html