Головними критеріями відбору дітей у логопедичний гурток є порушення звуковимови (у дітей 4-6 років, беруться до уваги нормативні показники оволодіння звуками рідної мови), а також зацікавленість батьків у корекції порушень вимови звуків).

Мета гуртка:

  1. Проводити корекцію порушень вимови звуків:
  • підготовити артикуляційні органи до постановки звуків;
  • проводити постановку звуків, вимова яких порушена;
  • автоматизувати вимову звуків;
  • диференціювати вимову звуків;
  • ввести звуки у звязне мовлення.
  1. Розвивати фонематичні процеси:
  • фонематичне сприймання;
  • фонематичний аналіз;
  • фонематичний синтез;
  • диференціацію.
  1. Виховувати почуття самовпевненості, культуру спілкування.
  2. Навчати відтворювати уклад органів артикуляції для правильної вимови звуків, називати артикуляційні органи.

Завдання логопедичного гуртка:

  1. Забезпечити мовленнєвий розвиток дитини.
  2. Створити належні умови для виправлення порушень звуковимови та розвитку фонематичних процесів.
  3. Дотримуватись хронології в процесі виправлення порушень вимови звуків, спираючись на розвиток мовлення в процесі нормального онтогенезу.
  4. Підтримувати тісну співпрацю з батьками вихованців в процесі корекційно-розвиткової роботи.