Головними критеріями відбору дітей у логопедичний гурток є порушення звуковимови (у дітей 4-6 років, беруться до уваги нормативні показники оволодіння звуками рідної мови), а також зацікавленість батьків у корекції порушень вимови звуків).
Мета гуртка:
- Проводити корекцію порушень вимови звуків:
- підготовити артикуляційні органи до постановки звуків;
- проводити постановку звуків, вимова яких порушена;
- автоматизувати вимову звуків;
- диференціювати вимову звуків;
- ввести звуки у зв’язне мовлення.
- Розвивати фонематичні процеси:
- фонематичне сприймання;
- фонематичний аналіз;
- фонематичний синтез;
- диференціацію.
- Виховувати почуття самовпевненості, культуру спілкування.
- Навчати відтворювати уклад органів артикуляції для правильної вимови звуків, називати артикуляційні органи.
Завдання логопедичного гуртка:
- Забезпечити мовленнєвий розвиток дитини.
- Створити належні умови для виправлення порушень звуковимови та розвитку фонематичних процесів.
- Дотримуватись хронології в процесі виправлення порушень вимови звуків, спираючись на розвиток мовлення в процесі нормального онтогенезу.
- Підтримувати тісну співпрацю з батьками вихованців в процесі корекційно-розвиткової роботи.