КРИЗА ТРЬОХ РОКІВ

  • Підтримувати атмосферу любові, ласки, безпеки й забезпечувати захист дитини.
  • Давати прості та чіткі інструкції, якими дитина могла б керуватися.
  • Підтримувати і хвалити дитину за досягнення.
  • Учити дитину основних правил безпеки.
  • Установлювати розумні правила поведінки і стежити за їх дотриманням.
  • Радіти розумовій активності дитини та сприяти її проявам.
  • Приділяти дитині час і забезпечувати можливості для розвитку її мислення.
  • Пояснювати дитині, що і як робити, для чого це робити тощо.
  • Дозволяти дитині виражати як позитивні, так і негативні емоції.
  • Показати дитині різні способи вираження своїх почуттів.
  • Залишатися спокійними під час спалахів гніву дитини — не поступатися, однак й не зловживати владою.
  • Називати почуття, які переживає дитина в конкретній ситуації, та озвучувати їй свої переживання.
  • Виражати своє невдоволення лише щодо вчинків дитини, а не щодо неї самої.
  • Утримуватися від суперечок щодо того, хто має рацію, а хто ні.
  • Ставитися до дитини, як до «чудової, надзвичайної трирічки».