06.04-10.04.2020

Тема тижня: «Таємниці космосу»


30/03-03/04/2020

Тема тижня: «Весняне сонечко»


30.03.2020

Ліна Костенко для дітей

Поезія Ліни Костенко глибока, сильна, свідома. Але поетеса також створила чимало дитячих віршиків, які будуть цікавими та зрозумілими навіть дошкільнятам. Сьогодні я пропоную вам для домашнього читання обрати віршики Л.Костенко. Читайте з задоволенням!

ПОЛЬОВІ ДЗВІНОЧКИ

Піднімає джміль фіранку.
Каже: — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, почувалось?
Чи дощу не почувалось?

Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет.

СУНИЧКИ

Пiд маленькими яличками
У смарагдовiй травi
Лiто виросло суничками —
То по однiй, то по двi.
Ой, сестриченько-яличко,
Ти не дряпай моє личко,
Я суничок назбираю
Жменьку мамi i собi!

СОЛОВЕЙКО ЗАСТУДИВСЯ

Дощик, дощик, ти вже злива!
Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,
соловейко застудився.

А тепер лежить під пледом,
п’є гарячий чай із медом.

ВЕРБОВI СЕРЕЖКИ

Бiля яру, бiля стежки
Одягла верба сережки.
Головою хилитала,
Потихесеньку питала:
— Де ота бiленька хатка,
Що гарнесенькi дiвчатка?
Хай би вибiгли до стежки.
Подарую ïм сережки.

БЕРІЗКИ ПО КОЛІНА У ВОДІ

Переярками та узлісками,
по розлитій з весни воді,
гуси плавають між берізками,
білі-білі, як лебеді.

Ані шелесту, ані бризочки,
ні далекого шуму коліс.
Лиш гусей лебедина низочка
огинає струни беріз.

 

 

 


27.03.2020

Скоромовки для малят

Діти раннього та молодшого дошкільного віку часто мають проблеми з вимовлянням звуків. Скоромовки сприяють покращенню мовлення та загальному розвитку дітей. 

Розпочинати вчити скоромовки треба поступово. Починати треба з коротких, легких скоромовок. Слова потрібно говорими повільно, гарно вимовляючи кожен звук. Поступово скоромовки треба прискорювати.

Шановні батьки, нижче подано декілька скоромовок, які ви можете з дітками легко опанувати вдома.

***
Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят.
***
Росте липа біля Пилипа.
***
Бабин біб розцвів у дощ — буде бабі біб у борщ.
***
Босий хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.

***
Ворона проворонила вороненя.

***
Всім подобається це куце цуценя.

***
Жовтий жук купив жилет, джемпер, джинси та жакет.

***
Їла Марина малину.

***
На возі коза, під возом лоза.

***
Став на горіх — упав на поріг. 


26.03.2020

Кругообіг добра в природі

Для батьків дуже важливо приймати дітей такими як вони є, відчуваючи до них любов, доброту, розуміння й милосердя. Однак якщо ви хочете навчити їх бути співчутливими і добрими мало лише відчувати ці почуття, ви повинні демонструвати їх на власному прикладі в повсякденному житті, й починати краще за все із прояву співчуття у ставленні до самих себе.

А як же пояснити дитині що таке добро? Пропоную до вашого перегляду мультфільм, який у дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі, розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.

 

 

 


25.03.2020

Вітаміни наші друзі!

Змалечку потрібно привчати дітей до здорового харчування. Я підготувала кілька пізнавальних віршиків, з яких ваші діти вперше дізнаються про вітаміни, зможуть назвати найкориснішу їжу та продукти.

***
Вітаміни А, В, С, Е, Д —
Кожен їх кругом знайде.
В рибі, яйцях, фруктах, дині,
В моркві, полуниці, сливі.

***
Вітаміни, вітаміни –
Груші, яблука і сливи.
Вітамінів повний сад –
Все достигло для малят.

***
Щоб росли ви дужими,
Не будьте до себе байдужими.
Здоров’я своє бережіть
І з вітамінами дружіть.

***
В грушах, яблуках, горіхах
Вітаміни всім на втіху.
І червоная шипшина
Містить безліч вітамінів!

А на закріплення знань про вітаміни пропоную Вам сьогодні виготовити 3D аплікацію. Проходьте за посиланням, все дуже легко і просто ⇒Листівка яблучко і груша

Вітаміни, вітаміни Груші, яблука і сливи Вітамінів повний сад Все поспіло для малят. *** Всі вітаміни смачненькі І солодкі, і кисленькі. Їжте діти їх охоче Кожен, хто коли захоче. Щоб були ви здоровенькі І красиві й рум’яненькі, Щоб росли міцними й дужими, До хвороб були байдужими. Распродажа КОНФИСКАТА! Huawei P20 Pro за копейки! *** Щоб росли ви дужими, Не будьте до себе байдужими. Здоров’я своє бережіть, І з вітамінами дружіть.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/virshi-pro-vitamini-na-ukrayinskiy-movi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Вітаміни, вітаміни Груші, яблука і сливи Вітамінів повний сад Все поспіло для малят. *** Всі вітаміни смачненькі І солодкі, і кисленькі. Їжте діти їх охоче Кожен, хто коли захоче. Щоб були ви здоровенькі І красиві й рум’яненькі, Щоб росли міцними й дужими, До хвороб були байдужими. Распродажа КОНФИСКАТА! Huawei P20 Pro за копейки! *** Щоб росли ви дужими, Не будьте до себе байдужими. Здоров’я своє бережіть, І з вітамінами дружіть.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/virshi-pro-vitamini-na-ukrayinskiy-movi/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 


24.03.2020

5 кроків, щоб створити зайченя

Яким би не було дитя за характером і рухливістю — невгамовний бешкетник або тихоня, йому необхідна участь та турбота батьків. Часом у метушні, не вистачає часу і сил пограти з дитинчам, почитати йому або поговорити. Куди простіше включити мультики, ніж відкласти свої справи і разом, з користю провести час. Існує багато способів захопити маленького чимось цікавим, пізнавальним і не завжди при цьому брати участь у процесі, а лише бути неподалік та просто спостерігати. Сьогодні вашій увазі пропоную створити милого зайчика, всього за 5 кроків. Допоможіть своїй малечі, я думаю результатом будете задоволені!

Проходьте за посиланням ⇒ Майстер клас "Створи миле зайченя"

 


23.03.2020

Вчити з дітьми вірші - це корисно!

Чи багато ви зумієте відразу, без підготовки, розказати напам'ять віршів? А якщо влаштувати невелике змагання серед друзів і знайомих, як ви думаєте, хто виявиться переможцем?

Коли починати вчити з дитиною вірші? А чим раніше, тим краще! Немовля лежить у колисці, ви йому мугикаєте колискову — адже це теж вірші. Декламуєте ритмічні: «Іде бичок, хитається», «Я люблю свою конячку», «Наша Таня голосно плаче», і т.д., можна і співуче, як пісеньку. Діти люблять слухати вірші більше, ніж прозу. Недарма, багато дитячих авторів писали і пишуть казки, оповідання для дітей у віршах. Віршовані рими, їх мелодійність відкладаються на підсвідомості, і коли дитина трохи підросте, вона з легкістю буде заучувати перший чотиривірш.

Перед вами коректурна таблиця з розучування вірша Марійки Підгірянки з віршем "До бабусі в гості"

Що таке коректурні таблиці це інформаційно -ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), заповнених предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами; символами чи знаками, геометричними фігурами). Картинки добирають за змістом тематично. Тематична палітра коректурних таблиць може бути досить широкою. Вона майже не змінюється в різних вікових групах, розширюється лише змістове наповнення та урізноманітнюються зв’язки між елементами теми. Спробуйте розучити з дітками цей вірш.

 


20.03.2020

Скарби народної мудрості. Українські народні казки

Золота скарбниця усної народної творчості надзвичайно багата й різноманітна. Є в ній прислів'я та приказки, легенди і перекази, думи, пісні, усмішки та анекдоти, «перлини великого намиста» — коломийки, загадки… Та чи не найпопулярнішим жанром фольклору, що розкривав безмежний світ людської уяви, полонить серця дітей і дорослих, є українські народні казки.

Дітям українські народні казки потрібні — як духовний хліб, що, як і хліб насущний, ніколи не приїдається.

Споконвіку народ плекав і передавав нащадкам дивовижні мрії про непереможність добра, правди, про щасливе життя.

До вашої уваги пропонуємо українську народну казку "Солом'яний бичок". Бажаємо приємного слухання!!!

 


19.03.2020

Весняні промінці

Коли настає весна? З першими теплими й сонячними днями, після морозів? Коли розтає сніг? Коли календар показує 1 березня? Коли прилітають перші шпаки? Ми вважаємо, що весна настає тоді, коли з’являється весняний настрій! Сподіваємося, що у вас сьогодні він саме такий, бо саме час разом із нами вирушати на гостину до панни Весни. Ми приготували цікаву аплікацію, яка стане гарним подарунком для Ваших рідних та близьких.

Проходимо по ссилочці і отримуємо по крокове виконання гарної картини своїми руками⇒ Пробудження весняного лісу, аплікація своїми руками

 

 


18.03.2020

Ігри з прищіпками своїми руками

Шановні батьки! Саморобні ігри - це далеко не завжди те, що створено самостійно з нуля. Ви можете удосконалювати вже наявні у Вас ігри та іграшки, доповнюючи їх або використовуючи наявні деталі в інших іграх. Проявіть творчість.

Окиньте оцінювальним поглядом набір обридлих іграшок, що лежать без діла в дитячій, і подумайте, як можна застосувати їх з користю. Мініатюрні звірятка з кіндер-сюрпризів можуть стати героями настільного театру, самі коробочки - музичними інструментами. Іграшкові овочі познайомлять малюка з поняттям «велике» і «маленьке», якщо розкласти їх за розмірами у два кошики.

А кубики - це просто універсальна річ: рахунковий матеріал, конструктор і пиріжки в одному флаконі. Такі багатоцільові іграшки немов самі підказують вам нові ігри та розваги для вашого малюка - тільки устигайте реалізовувати!

Сьогодні, я пропоную створити за допомогою паперу і прищіпок цікаві розвивальні ігри для ваших діток!

Переходьте за посиланням ⇒ Ігри своїми руками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


17.03.2020

Чистомовки для малечі

Чистомовки - ритмічний мовленнєвий матеріал, у якому містяться різні за складністю звуки, склади і слова. Завдяки римі заняття проходять у веселій ігровій формі, що благотворно впливає на сприйняття і запам'ятовування матеріалу, на формування правильної дикції дітей.

Шановні батьки. До вашої уваги декілька чистомовок, які можна вивчити з дітками дома.

Чистомовка «Няв».

«Няв» - це значить «хочу їсти»,

 «Няв-няв-няв» - «іду гулять»,

«Мур» - «на ручки хочу сісти».

«Мур-мур-мур» - «лягаю спать».

Чистомовка «Іменини у кота».

Та-та-та – іменини у кота.

Ту-ту-ту – подаруночки коту,

Іт-іт-іт – друзям радий сірий кіт.

Ом-ом-ом – пригощає молоком.

 Чистомовка «Немає м’яча».

Ча-ча-ча – немає м’яча.

Ач-ач-ач – дай мені калач.

Чі-чі-чі – дай мені ключі.

Си-си-си – прилетіли оси.

За-за-за –там іде коза.

Ма-ма-ма – уже холоду нема.

Апа-апа-апа – у Миколи шляпа.

Ди-ди-ди – я хочу води.

Чистомовка «Висока гора».

Ра-ра-ра – висока гора.

Ру-ру-ру – хліб я беру.

Ри-ри-ри – їдемо з гори.

Ор-ор-ор – росте мухомор.

Чистомовка «Діти».

Бу-бу-бу – діти грають у трубу.

Му-му-му – йду додому.

Ду-ду-ду – ой я зараз упаду.

Сі-сі-сі –закупили сливи всі.

Ас-ас-ас – ми пили квас.

За-за-за – там іде коза.

Зе-зе-зе – мама ляльку везе.

Ці-ці-ці – гарні лапки в киці.

Це-це-це – кругленьке яйце.

Чистомовка «Мова».

Кожен свою мову знає,

Нею маму він гукає:

Кошеня: «Няв – няв»,

Цуценя: «Гав – гав»,

Порося: «Хрю – хрю»,

А теля: «Му – му»,

Козеня: «Ме – ме»,

А лоша як стрибне –

«Іго – го! Іго – го!».


 

16.03.2020

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

«Вмію — не вмію»

Цілі: акцентувати увагу дітей на своїх уміннях і фізичних можливості свого організму; виховувати почуття власної гідності.

Ведучий кидає м’яч і вимовляє: «Я вмію» або «Я не вмію». Дитина, піймавши м’яч, продовжує фразу, пояснивши, чому він не вміє або вміє.

Наприклад: «Я вмію бігати, так як у мене є ноги. Я не вмію літати, тому що в мене немає крил».

«Вгадай, хто покликав?»

Цілі: тренувати органи слуху і активізувати увагу і слухову пам’ять дітей.

Ведучий, стоячи спиною до дітей, повинен визначити по голосу, хто його покликав. У випадку правильної відповіді місце ведучого займає дитина, чий голос був визначений.

«Знайди пару»

Мета: підбирати пару до предмета по тактильним відчуттям із зав’язаними очима.

Обладнання: гудзики, кубики, яблуко, олівці, дрібні предмети.

Пропонуємо вам для цієї гри узяти мішечок або не прозорий пакетик, торбинку. Покладіть у неї різноманітні предмети (гудзики, кубики, кульки, олівці, тощо), а на стіл викладіть такі самі предмети, що у мішечку. Ваше завдання: вибравши собі предмет із мішечка на дотик, дитина повинна  вибрати з купки точно такий же. В кінці гри ведучий просить пояснити, що допомогло дитині правильно визначати на дотик різні матеріали.